AHLI PERTAMA AUTO DOWNLINE

Salam semua, 

Saya ingin berkongsi cerita tentang STIFORP yang baru saya join ni.. Oleh kerana saya membuat keputusan untuk menyertainya kerana autodownline, saya tidak melakukan apa-apa penajaan..saya hanya mahu tunggu dan lihat keberkesanannya. 

Kini, telah hampir sebulan saya menyertainya.. saya ingin berkongsi Printscreen dengan anda genology diakaun saya..


Ia jelas menampakkan matrix 2 x 14 saya telah terisi oleh seorang distributor..Sistem yang meletakkan nya secara automatik di bawah akaun saya....Dan dibawah ini pula, saya lampirkan My Earnings saya.


Pendapatan yang saya perolehi sekarang ialah $4.00... tanpa menaja.... walaupun seorang...
Saya akan cuba update sekiranya terdapat perubahan pada akaun saya.. SAYA TETAP TIDAK AKAN MENAJA...

Kalau diikutkan, POWERLINE saya semuanya dah mencapai 32000 yang dah berdaftar...tapi saya cuma dapat seorang sahaja...

Janganlah terpengaruh dengan POWERLINE yang ramai dibawah anda kerana ia mungkin bukan kepunyaan anda...